Friday, March 25, 2011

Tigusammul edasi

Käisin eile õhtul üle hulga aja maja juures, vaatamas kuidas asjad edenevad. Värvimisega saadi eelmisel nädalavahetusel ühele poole, ja ka vigased kohad oldi üle käidud. Aknad on vaja meil endil üle teha, sellest saab ilmselt tulevikus hea postituse.
 Maja taga on peris mitu "koerapuud" (dogwood inglise keeli). Dogwood on mul siin üks kevadisi lemmikuid. Nad on lihtsalt hurmavad õiteilus! Alguses on lahti löönud õied hele-helerohelised, muutudes siis kas lumivalgeks või roosaks, olenevalt liigist.
 Asalead pungestavad ka oma pungasid...
 Kanalisatsioonisüsteemi lisati mingi uus settekaev, või -liin... ei tea kõiki tehnilisi tärmineid. Selle käigus kaevati pirakas lahmakas maad üles, ja tõmmati välja mitu risupuud nimega "chinese privet". See on üks igavene nuhtlus, mis siia kunagi hiinast toodi ja nüüd levib nagu kulutuli üle lõunaosariikide. Ilmselt tuleb selle tüütuse välja juurimisele pühendada mitu head aastat. Aga seda tühja platsi nüüd vaadates tundub, et ahju jaoks tehti meile koht valmis!
 Olenevalt mis nurga alt ja mis valguses vaadata, vahetab see majakollane tooni ja tugevust. Siinpoolne nurk õhtupäikese valguses, umbes kell 19:00 õhtul.
On küll ilus. Ma olen rahul.

2 comments:

Neko said...

mina olen ka rahul! :-) väga ilus kollane, las need redneckid siis nohisevad pahameeles.;-)

Eve said...

Jaa, kollane on alati ilus:) Meil veidi oranžikam aga ka kollane maja. Korteris jõudsin enne väljakolimist ka kõik seinad erinevate kollastega katta:D Vaid üks tuba jäi siniseks.